Hogwarts Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Heb jij altijd al op Hogwarts willen zitten? Nu kan het. Speel een leerling in Hogwarts en in een afdeling. HogwartsOnline was en is nog op http://www.hogwartsonline.phpbb3.nl te bezichtigen!
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waar kom ik terecht?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Amanda




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Youtharm City

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 17
Afdeling: Slytherin
Woonplaats: Youtharm City

Waar kom ik terecht? Empty
BerichtOnderwerp: Waar kom ik terecht?   Waar kom ik terecht? I_icon_minitimeza nov 05, 2011 5:06 pm

Vol verbazing keek Amanda Brooks naar het grote gebouw. Ze kon nog maar amper geloven dat zij op deze school hoorde. Voordat ze naar deze school ging, moest Amanda op de foto met haar ouders en haar zusje. Die foto bewaarde ze goed op een speciale plaats in de koffer. Toen Amanda haar eerste stap zette in Hogwarts, keek ze vol enthousiasme rond. Wat had ze zin om met de lessen te beginnen. Ze sloot zich aan bij de 1ste jaars leerlingen van de school. Amanda had een voorkeur voor Slytherin, omdat haar beide ouders daar vroeger ook in zaten. Maar haar neef zat in RavenClaw en dat sprak haar ook aan. Het eerste meisje zat in de stoel en Amanda hoorde hoe de hoed tot een beslissing kwam. Amanda zelf moest nog even wachten, want er waren nog een aantal leerlingen voor haar aan de beurt. Nadat er weer iemand in RavenClaw werd geplaatst, was Amanda aan de beurt. Minevra McGonagall zette de hoed op haar hoofd, maar de hoed sprak niet. De lerares begreep het niet en ze hield de hoed omhoog. De lerares probeerde het weer eens en deze keer begon de hoed te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gracella
Head Admin, Afdelingshoofd Slytherin
Gracella


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Little Hangleton in de vakanties

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 25 jaar
Afdeling: Slytherin [Afdelings hoofd]
Woonplaats: Hogwarts (tijdens schooljaren) Little Hangleton (buiten school)

Waar kom ik terecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar kom ik terecht?   Waar kom ik terecht? I_icon_minitimeza nov 12, 2011 12:26 pm

Gracella zat nog steeds rustig aan haar kant van de schoolhoofd. Ze zat rechts, een klein stukje lager met stoel dan de grootste schoolhoofd. Natuurlijk was Gracella een schoolhoofd, maar bemoeide zich meer met de leerlingen zaken. Zoals vakken en absentie. De docenten moesten natuurlijk doorgeven welke leerlingen te laat waren gekomen. Dan zou zij het opschrijven en elke keer als een leerling een aantal keer te laat was, kreeg hij extra werk. Dan mochten ze de conciërge gaan helpen. De school schoonmaken enzovoort. Gracella keek rustig rond naar de tafels. Ze was dan ook nog eens een afdelingshoofd. Natuurlijk die van Slytherin. Haar afdeling, waar ze vroeger zelf ook in zat. Maar omdat ze dus een schoolhoofd was, had ze de leiding zolang aan de oudste leerling van haar afdeling gegeven. Het was een verstandige, slimme, maar ook goede leerling. Dus vond Gracella dat de leerling dat zo lang wel over kon nemen. De vrouw keek naar hoe Minevra McGonagall de hoed op de hoofd van een leerling zette. Het deed haar denken aan de twee mensen, die ze wel eens tegen kwam. Maar dat had ze altijd. Al hoewel de hoed in het begin niks zei, deed de Minevra het opnieuw. Nu begon de hoed wel te spreken. 'Wel wel wel, wat hebben we hier? Slytherin zit in je bloed, omdat je beide ouders in deze afdeling hebben gezeten. Maar verandering in de familie kan ook. Ik kan je ook met je talenten in Ravenclaw zetten. Hmm welke afdeling zou ik jouw geven. Een moeilijke keuze hoor.' Mompelde de hoed tegen Amanda. De naam die ze had opgevangen toen Minevra McGonagall de naam voorlas. 'Wel, dan doe ik toch maar weer eens saai. Ik zet je by SLYTHERIN!' Gilde de hoed door de zaal. Gracella begon te klappen. Ze had weer een leerling erbij. Geweldig vond ze. Nu had ze Dave en Amanda in haar afdeling. Rustig knikte de lerares naar Amanda en glimlachte even. Nu kon ze rustig naar haar afdeling gaan waarin ze 7 jaar zou zitten.

[Sorry voor late reactie. Eerst zou Hera reageren, maar dat ging niet om bepaalde omstandigheden. Toen zou ik reageren maar ik had weinig tijd i.v.m. toetsen en werk enzo.. Dus vandaar ook nu.]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsonline.actieforum.com
Amanda




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Youtharm City

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 17
Afdeling: Slytherin
Woonplaats: Youtharm City

Waar kom ik terecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar kom ik terecht?   Waar kom ik terecht? I_icon_minitimedi nov 29, 2011 8:04 pm

Vol met spanning zat Amanda op de stoel. Ze hoorde dat ze in Slytherin werd geplaatst. Amanda was blij dat ze in Slytherin werd geplaatst. Ze zag de afdelings hoofd van Slytherin knikken en ze glimlachte terug. Ze ging van de stoel af en liep naar haar afdeling toe. Waar ze werd begroet door de leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar kom ik terecht? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar kom ik terecht?   Waar kom ik terecht? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar kom ik terecht?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar plaatsen ze mij?
» Waar plaatsen ze mij ?
» Pas op waar je loopt....
» Waar plaatsen ze me nu weer in...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts Online :: Hogwarts :: De Grote Zaal-
Ga naar: