Hogwarts Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Heb jij altijd al op Hogwarts willen zitten? Nu kan het. Speel een leerling in Hogwarts en in een afdeling. HogwartsOnline was en is nog op http://www.hogwartsonline.phpbb3.nl te bezichtigen!
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waar plaatsen ze me nu weer in...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dave
Leerling van afdeling Slytherin
Dave


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : overal en nergens

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 11
Afdeling: Slytherin
Woonplaats: de hele jaar op school alleen in de grote vakantie bij mijn tante.

Waar plaatsen ze me nu weer in... Empty
BerichtOnderwerp: Waar plaatsen ze me nu weer in...   Waar plaatsen ze me nu weer in... I_icon_minitimema aug 29, 2011 4:58 pm

Langzaam liep hij door de gangen achter de andere leerlingen. Het was al erg genoeg dat hij zijn hele leven met zijn tante moest delen en nu is hij hier heen gestuurd. In de verte zag hij grote deuren staan. 'Jullie gaan zo ingedeelt worden door de sorteerhoed, nog even geduld.' Zei Minerva McGonagall. Hij zuchte, en dacht terug aan de rit in de trein gellukkig waren er paar mensen in zijn coupe komen zitten anders was hij dood uit verveling. Dave hoopte dat hij in de Slytherin kwam daar zaten zijn ouders ook vroeg, tenminste zijn tante vertelde dat aan hem. En anders wou hij in Gryffindor. Zijn broertje zou over 2 jaar naar Hogwarts gaan. Plotseling kwam er beweging in de groep hij werd naar binnen gepropt en moest in een lange rij staan. Na een lange tijd wachten was een meisje voor hem aan de beurt. Minerva McGonagall zette de hoed bij haar op en wachte tot hij zijn keuze maakte, uiteindelijk begon de hoed te spreken. 'Hmmmm, zo te zien. Ben jij uiterst geschikt voor RavenClaw. Dus het word RavenClaw!' Die meid was super blij met haar keuze kon Dave zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Gracella
Head Admin, Afdelingshoofd Slytherin
Gracella


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Little Hangleton in de vakanties

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 25 jaar
Afdeling: Slytherin [Afdelings hoofd]
Woonplaats: Hogwarts (tijdens schooljaren) Little Hangleton (buiten school)

Waar plaatsen ze me nu weer in... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar plaatsen ze me nu weer in...   Waar plaatsen ze me nu weer in... I_icon_minitimema aug 29, 2011 6:31 pm

Rustig zat Gracella, de tweede schoolhoofd, afdelingshoofd van Slytherin en leraar Verweer Tegen De Zwarte Kunsten, naast Mimi, naast het school hoofd. Ze zag hoe er een grote groep nieuwe leerlingen binnen kwam. Een meisje met blond haar en knal blauwe ogen ging zitten op de stoel en kreeg de sorteerhoed op. Gracella zag hoe de sorteerhoed begon te mompelen. Uiteindelijk wist hij zijn conclussie en antwoord. 'Hmmmm, zo te zien, ben jij uiterst geschikt voor Ravenclaw. Dus het word Ravenclaw.' De lerares keek eens naar Mimi. Ze was zo te zien ontzettend blij dat ze een leerling bij haar afdeling had. Één iemand viel haar op. Het was een jongen met een soort duistere kant in zich. Minerva McGonagall keek eens op haar lijst en riep een naam. 'Dave Black.' Minerva McGonagall keek eens op. De jongen liep naar voren en ging zitten. De professor zette de sorteerhoed op en meteen begon hij na te denken. 'Hmm, Gryffindor of Slytherin. Je bent voor beide goed. Dave, je kunt bij Gryffindor een goede kans maken voor een wizard leven, maar je kennis en krachten op tover gebied kun je beter bij Slytherin uitoefenen. Hmm, dan zal ik je maar zeker bij Slytherin zetten? Nou vooruit dan. [b]Slytherin!' riep de hoed door de zaal. Gracella's afdeling klapte luid en joelde dat ze er weer een lid bij hadden. Ze glimlachte eens naar de jongen en knikte even. De lerares klapte netjes mee en keek naar de jongen. Hij zou een goede aanwinst zijn voor Slytherin. De jongen deed haar denken aan zijn ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsonline.actieforum.com
Dave
Leerling van afdeling Slytherin
Dave


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : overal en nergens

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 11
Afdeling: Slytherin
Woonplaats: de hele jaar op school alleen in de grote vakantie bij mijn tante.

Waar plaatsen ze me nu weer in... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar plaatsen ze me nu weer in...   Waar plaatsen ze me nu weer in... I_icon_minitimedi aug 30, 2011 5:37 pm

'Dave Black.' Hoorde hij, rustig liep Dave naar de stoel en ging zitten Minerva McGonagall Zette de soorteerhoed op zijn hoofd. 'Hmm, Gryffindor of Slytherin. Je bent voor beide goed. Dave, je kunt bij Gryffindor een goede kans maken voor een wizard leven, maar je kennis en krachten op tover gebied kun je beter bij Slytherin uitoefenen. Hmm, dan zal ik je maar zeker bij Slytherin zetten? Nou vooruit dan. [b]Slytherin!' Zei de soorteer hoed luid de afdeling van Slytherin begon te juichen, Dave zag dat de afdelingshoofd naar hem glimlachte en knikte, hij knikte beleefd terug en liep naar de tafel waar de andere Slytherin zaten toen hij ging zitten kreeg Dave paar keer een schouder klopje en sommige glimlachte naar hem. hij gaf een kleine glimlach terug. Dave richten zijn aandacht weer op de andere nieuwe leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud





Waar plaatsen ze me nu weer in... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar plaatsen ze me nu weer in...   Waar plaatsen ze me nu weer in... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar plaatsen ze me nu weer in...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar plaatsen ze mij ?
» Waar plaatsen ze mij?
» Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts Online :: Hogwarts :: De Grote Zaal-
Ga naar: