Hogwarts Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Heb jij altijd al op Hogwarts willen zitten? Nu kan het. Speel een leerling in Hogwarts en in een afdeling. HogwartsOnline was en is nog op http://www.hogwartsonline.phpbb3.nl te bezichtigen!
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Waar plaatsen ze mij?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Waar plaatsen ze mij? Empty
BerichtOnderwerp: Waar plaatsen ze mij?   Waar plaatsen ze mij? I_icon_minitimeza sep 03, 2011 7:23 pm

Davlamin [Damian] Carter zat rustig in de trein te wachten. Zijn ouders hadden hem uitgezwaait en Davlamin was als enigste in de coupé, niemand wilde bij hem zitten. Zijn ouders waren van oorsprong Slytherin's, maar zijn oom en tante van Gryffindor. Daarom wilde zijn ouders dat hij bij Slytherin werd geplaatst. Davlamin wist het niet zo. Hij wilde gewoon in een afdeling waar hij goed terecht kwam en het kon hem niet schelen waar zijn familie in had gezeten. De jongen had al gehoord dat er goed les werd gegeven. Ook zou zijn lievelingsvak 7 jaar lang verplicht zijn. Spreuken en Bezweringen leek hem juist een leuk vak. Naast dat vak zou Verweer Tegen De Zwarte Kunsten zijn lievelingsvak worden. Daarbij mocht hij zijn krachten oefenen. Toen hij aankwam op Hogwarts werden de groep met 1e jaars, naar de hal gebracht. Minverva McGonagall keek ze allemaal even streng aan en vertelde dat ze nog even moesten wachten. Natuurlijk hadden veel daar het geduld niet meer voor. Een paar minuten later werden de deuren geopend en liepen ze naar binnen. Hij zag de vier afdelingen. Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw en Hufflepuff. Davlamin keek rond en glimlachte eens. Hier voelde hij zich al meteen thuis. Eerst werd een meisje op het kleine podium geroepen. Haar naam was, Finduilas Falassion. Zij werd geplaatst in Ravenclaw. Een paar minuten later kwam er een jongen op het podium geroepen. Zijn naam was, Dave Black. Die jongen werd geplaatst in Slytherin. Davlamin dacht dat de jongen echter goed bij die afdeling pastte. Zijn houding was nogal sluw. Toen werd zijn aandacht getrokken door een ander meisje. Elyon was haar naam. Ze werd in Hufflepuff geplaatst. Ze leek erg blij en Davlamin keek weer voor zich. 'Davlamin Damian Carter.' Hij stond op en liep naar Minevra McGonagall. Ze zette de sorteerhoed op zijn hoofd. Nu was het afwachten in welke afdeling hij kwam. Zijn voorkeuren waren Slytherin of Gryffindor. De hoed mompelde wat, maar hij kon er niet achter komen wat hij zij. Voorzichtig keek hij eens rond. Gryffindor trok hem wel aan, omdat het deels in zijn bloed zat. Bij Ravenclaw had hij niet het gevoel op zijn plek te komen, evenals Hufflepuff. Toen hij naar Slytherin keek, voelde hij het wel, maar zijn ouders waren dan ook Slytherin's, maar om daar bij te komen. Nee dat wilde hij liever niet. Liever bij Gryffindor. Hij liet de hoed maar de beslissing nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hera
Head Admin, Schoolhoofd, AfdH RavenClaw
Hera


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 28-08-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 20
Afdeling: RavenClaw[Afdelingshoofd]
Woonplaats: Hogwarts & Beauxbatons

Waar plaatsen ze mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar plaatsen ze mij?   Waar plaatsen ze mij? I_icon_minitimeza sep 03, 2011 7:45 pm

Hera keek toe hoe de volgende jongen naar het podium liep. Hij leek zich thuis te voelen op Hogwarts. Minerva zette de sorteerhoed op zijn hoofd. Zachtjes mompelde de sorteerhoed. Even bleef het stil en leek de sorteerhoed na te denken. Ook Davlamin leek na te denken. 'Je hebt aanleg voor Slytherin en Gryffindor. Maar je wilt niet in Slytherin. Dus word het GRYFFINDOR!' Blij keek Hera naar de jongen, die net zijn afdeling heeft toegewezen gekregen.

[/flut stukje]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tlosav.actieforum.com/forum
Gast
Gast




Waar plaatsen ze mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar plaatsen ze mij?   Waar plaatsen ze mij? I_icon_minitimeza sep 03, 2011 8:11 pm

'Je hebt aanleg voor Slytherin en Gryffindor. Maar je wilt niet in Slytherin. Dus word het GRYFFINDOR!' Blij sprong hij van de stoel af. Snel liep hij naar zijn nieuwe afdeling Gryffindor. Hij ging zitten en knikte eens naar zijn nieuwe mede leerlingen.

[Einde Topic]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waar plaatsen ze mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar plaatsen ze mij?   Waar plaatsen ze mij? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar plaatsen ze mij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar plaatsen ze mij ?
» Waar plaatsen ze me nu weer in...
» Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts Online :: Old Stuff :: Archief RPG-
Ga naar: