Hogwarts Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Heb jij altijd al op Hogwarts willen zitten? Nu kan het. Speel een leerling in Hogwarts en in een afdeling. HogwartsOnline was en is nog op http://www.hogwartsonline.phpbb3.nl te bezichtigen!
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Layla
Leerling van afdeling RavenClaw
Layla


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-10-11

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 11 jaar
Afdeling: Ravenklauw jaar een
Woonplaats: Acle

Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic) Empty
BerichtOnderwerp: Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic)   Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic) I_icon_minitimedo okt 13, 2011 10:00 pm

Ze volgde de rest naar binnen, zoals gewoonlijk weer een van de laatste, het verbaasde haar nog dat ze niet hoefde te rennen. Alle leerlingen keken naar de Eerste jaars en Layla voelde zich trots worden, ze was een tovenaar! Of liever heks. Een Docente/het schoolhoofd legde uit wat er ging gebeuren en de eerste waren aan de beurt. Ze gingen op Achternaam naar voren en de hare begon met een m. Ze voelde de warmte van de zweefde kaarsen door de zaal stromen en keek naar boven, sterren schitterende daar. Hoewel het nep was, had ze ergens zien staan. Opeens was zij aan de beurt, natuurlijk lette ze niet op , zodat het zo ging: ''Moonhome, Layla'' Ze hoorde het niet, ''Moonhome, Layla!'' ''Kun je naar voren komen?'' Wat? Oeps... Layla ging vlug naar het krukje toe en wachtte tot de hoed op haar ging. Grijzend en wat blozend. Bijna iedereen gniffelde. Wat was ze toch altijd oplettend zeg... Not! Ze wou graag in Ravenklauw of Griffydor. Een van de twee. Nerveus wachtte ze af, terwijl de hoed nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hera
Head Admin, Schoolhoofd, AfdH RavenClaw
Hera


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 28-08-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 20
Afdeling: RavenClaw[Afdelingshoofd]
Woonplaats: Hogwarts & Beauxbatons

Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic)   Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic) I_icon_minitimewo okt 19, 2011 6:47 pm

Layla liep vlug de trap op en ging snel op het krukje zitten. Waarna de hoed op haar hoofd werd geplaatst. De hoed dacht na over zijn beslissing. Ook bij haar bleef hij een tijdje stil, om goed te kunnen na denken over zijn beslissing en haar nieuwe afdeling. Hera hoopte dat zij bij Ravenklauw kwam. 'Ik weet waar ik jou moet plaatsen. RAVENCLAW!!!!!' Blij begon Hera te klappen, weer een leerling op haar afdeling. De afdeling RavenClaw klapte en joelde hard. Layla glimmlachte en ging naar haar nieuwe afdeling toe en ging bij ze aan tefael zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tlosav.actieforum.com/forum
 
Plaatsen ze me in....?(Ravenklauw topic)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar plaatsen ze mij?
» Waar plaatsen ze mij ?
» Waar plaatsen ze me nu weer in...
» Aanmeldings Topic Kobolden
» Aanmeldings topic Inquisitie Corps

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts Online :: Hogwarts :: De Grote Zaal-
Ga naar: