Hogwarts Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Heb jij altijd al op Hogwarts willen zitten? Nu kan het. Speel een leerling in Hogwarts en in een afdeling. HogwartsOnline was en is nog op http://www.hogwartsonline.phpbb3.nl te bezichtigen!
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 In welke afdeling kom ik toch?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Elyon
Moderator, Leerling van afdeling HufflePuff
Elyon


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 32

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 15
Afdeling: -
Woonplaats: Hogwarts

In welke afdeling kom ik toch? Empty
BerichtOnderwerp: In welke afdeling kom ik toch?   In welke afdeling kom ik toch? I_icon_minitimevr sep 02, 2011 10:19 am

Elyon was een meisje van 15 jaar oud. Een jaar geleden ontdekte ze dat ze magische krachten had. Haar ouders had ze nooit gekend. Ze had gehoort dat ze naar de aarde was gebracht, om haar te redden van haar gemene broer Phobos. Zijn machten zijn sterker dan die van haar. Dus ze besloot zich aan te melden op Hogwarts. Hier zat ze dan. 'Elyon Browns,' zei de sorteerhoed. Ze liep erheen. Ze hoopte dat ze in Hufflepuff of Ravenclaw zou komen, omdat haar karakter daar het meest overéén kwam. Ze ging op de stoel zitten, de docent zette de sorteer hoed op haar hoofd. 'Jij hebt veel meegemaakt, zo te zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gracella
Head Admin, Afdelingshoofd Slytherin
Gracella


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Little Hangleton in de vakanties

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 25 jaar
Afdeling: Slytherin [Afdelings hoofd]
Woonplaats: Hogwarts (tijdens schooljaren) Little Hangleton (buiten school)

In welke afdeling kom ik toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: In welke afdeling kom ik toch?   In welke afdeling kom ik toch? I_icon_minitimevr sep 02, 2011 10:33 am

Gracella keek naar Minerva McGonagall die op haar papier keek met de namen. 'Elyon Browns.' Sprak de sorteerhoed Minerva al voor. 'Jij hebt veel meegemaakt, zo te zien.' Begon de sorteerhoed rustig. 'Hmm Hufflepuff zou een goede afdeling voor jou zijn. Vooral omdat je daar goede vrienden zou kunnen krijgen. Maar Ravenclaw zou ook goed zijn. Hmm...' De Sorteerhoed mompelde hard. 'Wel, ik plaats je in....,' De sorteerhoed hield de spanning erin. ,'HUFFLEPUFF!' gilde de hoed. Gracella begon te klappen en keek glimlachend naar het meisje die op stond. Ze zag hoe Hera een glimlach had. Zij was altijd blij wanneer de leerlingen weer blij waren met wat de sorteerhoed aangaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hogwartsonline.actieforum.com
Elyon
Moderator, Leerling van afdeling HufflePuff
Elyon


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 29-08-11
Leeftijd : 32

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 15
Afdeling: -
Woonplaats: Hogwarts

In welke afdeling kom ik toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: In welke afdeling kom ik toch?   In welke afdeling kom ik toch? I_icon_minitimevr sep 02, 2011 10:45 am

Blij stapte ze van de stoel af. En liep naar haar afdeling toe en ging aan tafel zitten. De rest van de sortering had ze niet echt meegemaakt omdat ze haar blij-schap niet op kon.

[Einde topic]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In welke afdeling kom ik toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: In welke afdeling kom ik toch?   In welke afdeling kom ik toch? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In welke afdeling kom ik toch?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts Online :: Hogwarts :: De Grote Zaal-
Ga naar: