Hogwarts Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Heb jij altijd al op Hogwarts willen zitten? Nu kan het. Speel een leerling in Hogwarts en in een afdeling. HogwartsOnline was en is nog op http://www.hogwartsonline.phpbb3.nl te bezichtigen!
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Which department is reserved for me.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Finduilas
Leerling van afdeling RavenClaw
Finduilas


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 28-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos :'3

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 11
Afdeling: Ravenclaw
Woonplaats: Little Hangleton

Which department is reserved for me. Empty
BerichtOnderwerp: Which department is reserved for me.   Which department is reserved for me. I_icon_minitimezo aug 28, 2011 8:52 pm

Finduilas Falassion was een 11 jarig meisje, wat leek op een tiener van 15/16 jaar. Ze wilde zo graag naar school toe, naar Hogwarts. Haar ouders waren dan ook allebei wizards en hadden allebei op Hogwarts gezeten. Haar moeder had in Ravenclaw gezeten en haar vader in Slytherin. Daarom wilde ze zelf ook graag in Ravenclaw of in Slytherin. Ze wist nog precies hoe haar ouders haar allemaal verteld hadden wat ze wel en niet moest doen op Hogwarts. 'Niet met vreemde mensen mee gaan!' Had haar moeder gezegd. 'Wel goed je best doen en je huiswerk maken!' Zei haar vader streng. Allemaal dingen waarvan zij dacht. 'zijn jullie zelf nou nooit eens jong geweest?' Finduilas had het maar eens aangehoord en wat 'ja' gemompeld. Snel was ze naar haar karretje met koffers gelopen en ging ze naar Perron 9 3/4. Haar moeder en vader stonden naast haar en glimlachte. 'Nou, nu kun je door die muur rennen.' Haar vader gaf haar een klein duwtje, zodat ze wel moest gaan rennen. Snel rende ze door de muur heen en kwam in een prachtige oude stationshal terecht. 'Dit is de Hogwartsexpress. Je bent nu op Perron 9 3/4. Met deze trein ga je naar je school.' Haar vader glimlachte en pakte haar spullen. Ik breng ze wel even naar de man die dit in de trein zet.'[/b] Hij glimlachte eens en Finduilas ging voorzichtig de trein in. Al vrij snel zag ze de coupé waarin haar koffer lag. Het meisje ging haar coupé in en ging rustig naast het raam zitten. Er kwamen veel mensen langs haar coupé gelopen. Ook kwam er een meisje bij haar zitten. Veel werd er niet gezegd, maar Finduilas verheugde zich al de hele treinrit op haar nieuwe school. Toen ze uiteindeiljk aan gekomen waren, gingen ze per bootje naar school. 'Jullie gaan zo ingedeelt worden door de sorteerhoed, nog even geduld.' Minerva McGonagall keek ons allemaal streng aan. Even later mochten ze naar binnen en stonden ze vooraan. Hopelijk mocht Finduilas bij Ravenclaw of bij Slytherin. Het maakte haar niet uit welke afdeling voor haar weg gelegd was, als het maar één van die twee was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hera
Head Admin, Schoolhoofd, AfdH RavenClaw
Hera


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 28-08-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 20
Afdeling: RavenClaw[Afdelingshoofd]
Woonplaats: Hogwarts & Beauxbatons

Which department is reserved for me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Which department is reserved for me.   Which department is reserved for me. I_icon_minitimezo aug 28, 2011 9:03 pm

Hera zat aan de lerarentafel en keek aandachtig naar het meisje dat nu de sorteerhoed op haar hoofd kreeg. 'Hmmmm, zo te zien. Ben jij uiterst geschikt voor RavenClaw. Dus het word RavenClaw!' Er verscheen een glimlach bij Hera op het gezicht. Dit was haar eerste leerling. Finduilas zag er bekend uit, haar moeder had ook in RavenClaw gezeten. Hera was dan wel erg jong voor een schoolhoofd en een afdelingsleider, ze had wel de archieven door gespit om absoluut alles te weten te komen over Hogwarts, zelf was ze ook een leerling geweest. Perkamentus had haar uitgekozen om Hogwarts voor te zetten.

Finduilas leek blij te zijn met de beslissing van de sorteerhoed.


Laatst aangepast door Hera op di aug 30, 2011 7:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://tlosav.actieforum.com/forum
Finduilas
Leerling van afdeling RavenClaw
Finduilas


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 28-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een doos :'3

Hogwarts Profiel
Leeftijd: 11
Afdeling: Ravenclaw
Woonplaats: Little Hangleton

Which department is reserved for me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Which department is reserved for me.   Which department is reserved for me. I_icon_minitimezo aug 28, 2011 9:14 pm

Finduilas hoorde de sorteerhoed wat mompelen en daarna zijn beslissing nemen. 'Hmmmm, zo te zien, ben jij uiterst geschikt voor Raveclaw. Dus het word Ravenclaw!' Minerva McGonagall haalde de sorteerhoed weer van haar hoofd af. 'Ga maar naar uw plek in Ravenclaw' Ze glimlachte eens. Finduilas sprong van de stoel af en liep rustig naar haar afdeling Ravenclaw. Ze vond het geweldig dat ze erbij zat. Haar moeder zou ze meteen een brief sturen. Die zou vast en zeker trots op haar zijn. Haar vader natuurlijk ook, maar ja die hoopte natuurlijk op een plek in Slytherin. Maar goed, ze was ontzettend blij en ging vrolijk op het bankje zitten aan de tafel.

[Finduilas is ontzettend blij met haar afdeling]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Which department is reserved for me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Which department is reserved for me.   Which department is reserved for me. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Which department is reserved for me.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts Online :: Hogwarts :: De Grote Zaal-
Ga naar: